zou ik de factuur van mijn bestelling kunnen ontvangen?
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelzou ik de factuur van mijn bestelling kunnen ontvangen?
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelJa, bij mij net zo, facturen staan wel in het betaaloverzicht maar de factuur (van €0) van 1 november is de laatste die te downloaden is en waarvan ik een mail van heb ontvangen, vanaf 1 december niet meer.
Zie ook een ander topic.
November 2022 was toch de laatste maand dat er voor facturen van €0 ook echt een factuur was? Daarna bij €0 geen factuur meer en geen mailtje dat er een factuur is.
Dat kan, maar ze staan er wel bij in mijn overzicht (zie screenshot). De mails (uw NS factuur staat klaar) krijg ik ook gewoon.
Het zijn inderdaad ‘nulfacturen’, met in november nog eentje van € 6,14 die te downloaden is.
Morgen of maandag de volgende (voor Dal Voordeel).
November 2022 was toch de laatste maand dat er voor facturen van €0 ook echt een factuur was? Daarna bij €0 geen factuur meer en geen mailtje dat er een factuur is.
Facturen van november 2022 en eerder downloaden lukt wel, dat verzacht de pijn een beetje (halve dag later nog niet opgelost beste NS)?… 🙄
Stuur gewoon (zoals bij zakelijk, al is het maar het voorblad) de factuur via mail!
Dankjewel voor jullie reactie, hij staat alleen niet in mijn account, dan krijg ik een fout melding
Om wat voor bestelling gaat het?
Als het om een abonnement gaat zie je die terug in Mijn NS (website), bij een e-ticket krijg je geen factuur.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.