Skip to main content

Ik krijg een mail van de NS dat er een factuur klaarstaat, zie hieronder te tekst van de laatste mail. 

Uw nieuwe factuur ******** staat voor u klaar in MijnNS. U vindt de factuur in het menu onder Betaaloverzicht.
Het gaat om een bedrag van € 9,10.

Ik las in een antwoord van een eerdere vraag van een lezer dat ik mijn facturen moet bekijken via de website en niet in de app. Als ik echter op de website inlog staat er geen factuur in mijn NS bij het betaaloverzicht. Er is ook geen factuur van de abonnementskosten (waar een eerdere mail over ging). Ook ik wil graag mijn kosten declareren, dus mijn vraag is waar de facturen zijn….

In afwachting op een reactie, 

Monique van Vliet

 

 

Hallo MMMMM en welkom bij de NS Community,

 

Ik heb een vermoeden dat je account bij ons in het systeem niet gekoppeld is aan jouw Mijn NS account. Dit gebeurt vaak als je een nieuw account aanmaakt met andere gegevens dan die je tijdens de bestelling hebt gebruikt. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit te laten herstellen. Daarna kan je de facturen gewoon inzien.


Reageer