.
Hoi
Is uw vraag inmiddels beantwoord? Hij is in ieder geval niet te lezen . Wilt u hem anders nog stellen aub?
Mocht u inhoudelijk iets willen vragen over een factuur, dan kunt u het beste contact opnemen met de NS klantenservice. Telefonisch dag en nacht bereikbaar: 030-7 51 51 55
Als medereizigers kunnen wij niet bij elkaars gegevens.
We snappen je vraag niet anders kun je dit beter in een DM gaan stellen op X of anders via Facebook. Anders is dit wel heel erg openbaar op Internet. Je NS Flex abo moet wel worden betaald anders ziet de NS jou als wanbetaler.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.