Hi, ik heb mijn abonnement opgezegd, maar krijg nu betalings herinneringen van deze factuur. Kunnen jullie mij uitleg geven waarom dit is?
Dit forum is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor vragen zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.
Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Heb je het abonnement bij een automaat van jouw kaart gehaald? Een abonnement is definitief beëindigd als je deze van jouw kaart gehaald hebt. Zolang je dat niet gedaan hebt, heb je een geldig abonnement en zul je hiervoor gewoon moeten betalen. Voor verwijderen heb je een maand de tijd. Is het langer dab een maand geleden dat je opgezegd hebt, zul je opnieuw moeten opzeggen.
Hallo, ik heb de rekening van mijn weekend flex abonnement betaald via automatische incasso . Heb nu een betalingsherinnering gekregen. Hoe kan dit? Mvg W Lainsamputty
Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's dit voor je uitzoeken, Wila22.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.