Goedemiddag,
Ik heb een factuur ontvangen met een betaling herinnering (debiteur Nummer 02 113 95 070 met dagtekening 22 september 2022. Ik heb deze factuur echter al op 16 september 2022 betaald via de link die jullie in de herinnering mail hebben toegevoegd.
De automatische incasso kon namelijk niey doorgaan omdat er al eerder deze maand door jullie was afgeschreven, dit ivm het veranderen van het abonnement.
Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met jullie klantenservice (met Godyga) en die konden niet zien dat deze factuur betaald is. Zij adviseerde mij om via deze weg contact met jullie op te nemen.
Dit heb ik in het verleden al een keer eerder gehad en ik vind het heel vervelend dat ik door jullie als wanbetaler wordt neergezet, terwijl de fout bij jullie eigen administratie ligt die zaken niet met elkaar koppelt.
Ik zou graag zien dat jullie mijn status veranderen in dat de rekening betaald is zoals jullie in de bijlage is te zien.
Ik hoop dat het hiermee opgelost is en dat jullie wat aan jullie systeem veranderen zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Vr gr Everycke