Ik heb mijn facturen na gekeken maar het bedrag van € 164,20 kan ik er niet terug vinden.
Ik heb hier eerder over gemaild. Is het een oplossing om langs een loket op het station te gaan?
Ik heb mijn facturen na gekeken maar het bedrag van € 164,20 kan ik er niet terug vinden.
Ik heb hier eerder over gemaild. Is het een oplossing om langs een loket op het station te gaan?
De NS-website heeft je waarschijnlijk doen vermoeden dat hier de klantenservice te vinden is maar niets is minder waar. We kunnen dus ook geen eerdere mails van je zien.
Het beste neem je contact op met de klantenservice, maar dus niet met de eerste optie daar.
Bij een loket langs gaan lijkt me geen goed plan. Volgens mij kunnen die niet bij uw gegevens dacht ik.
Ik heb mijn facturen na gekeken maar het bedrag van € 164,20 kan ik er niet terug vinden.
Ik heb hier eerder over gemaild. Is het een oplossing om langs een loket op het station te gaan?
Naar wie heb je gemaild? NS heeft al jaren geen mailadres meer. Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.