ik wil mn abbonement van flex veranderen naar dat de korting ook doordeweeks geld maar er staat als ik hem wil veranderen dat ik het niet zelf kan doen
Deze melding komt voor als het systeem denkt dat u niet de contracthouder bent, maar alleen de kaarthouder. Bijvoorbeeld een kind voor wie de ouders het abonnement betalen.
Als dat niet klopt, dan gaat er iets mis in de koppeling tussen uw abonnement en Mijn NS. U moet dan even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit recht te laten zetten. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
De klantenservice kan overigens ook het abonnement voor u wijzigen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.