Op 10 april 2022 wijzig ik flex dal voordeel in flex abo stopzetten.
Dit wordt online aanvaard.
Stopzetten is pas definitief als ik deze stopzetting aan een kaartautomaat op mijn OVkaart zet.
Intussen is mijn flex nu een basiis.
Op 17 april kan ik via Chat mijn abo in dalvrij wijzigen.
Ik krijg bevestigingsmail én de factuur.
Gisteren reis ik vanuit Belgie naar Maastricht en wil zo verder naar Amsterdam adhv mijn dalvrij.
Ik check aan de kaartautomaat de inhoud van mijn OVkaart. Ik zie daar nog een op te halen bestelling staan. Haar inhoud : stopzetten van flex !!! Ik bevestig deze ophalen niet. En toch merk ik samen met de reisbalie van Maastricht dat mijn flex van de kaart weg is en ik nu alleen op saldo kan reizen.
Ontgoochelen groot !!!
Hoe kan het zo zijn?
Kan ik een compensatie voor dit ongemak krijgen?
Ik moet nu weer via chat een flex bestellen en deze dan in Nederland op de kaart zetten.
De reis naar Nederland is zo duurder daar ik de korting nog niet kan gebruiken.
Tenslotte wanneer komt de correctiefactuur? Binnen de dag? Binnen de week?
Dank voor de hulp.