In mijn account en op mijn ovkaart staat mijn dal flex keurig overgezet op mijn nieuwe kaartnummer nadat de oude was verlopen. Maar nu blijk ik al een maand op vol saldo te reizen. Er waren geen instructies om te activeren. Wat nu te doen. Wachttijd aan de telefoon en chat bedraagt meer dan 45 min.
Bladzijde 1 / 1
Goedenavond Twiggle127, Welkom op de NS Community!
Ik wil je vragen om contact op te nemen via de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Ik kan via dit kanaal niet mee kijken in jouw account en weet dus niet waar het mis gaat. Erg vervelend dat de wachttijd zo lang is. Op de social media kanalen is het momenteel rustiger.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.