Ik probeer al een week om een flex saldo abonnement af te sluiten. Telkens: technische storing.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik probeer al een week om een flex saldo abonnement af te sluiten. Telkens: technische storing.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
“Flex op saldo” bestaat niet. Met NS Flex reist u altijd op rekening (aan het eind van de maand een factuur), niet meer op saldo (dat op de kaart geladen moet worden).
Problemen bij het bestellen van een abonnement komen regelmatig voor. Probeert u het abonnement te bestellen voor op een bestaande persoonlijke OV-chipkaart? Probeer dan eens het kaartnummer handmatig in te vullen in plaats van de kaart te selecteren als die al getoond wordt. Soms verdwijnen problemen ook als een andere browser gebruikt wordt, of de incognitomodus in de browser.
Lukt het dan nog niet? Dan raad ik u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.