Skip to main content

Hallo - ik probeer al enige tijd mijn NS abonnement to wijzigen (van NS Flex Dal naar NS Flex Basis). Elke keer dat ik dit probeer krijg ik een foutmelding: 

De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen.

Ik heb nooit een ander account gehad bij de NS dus ik weet niet precies waar het hier om gaat? Kan iemand mij helpen? 

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Sowieso een vreemde foutmelding. Hoe kan je een kaart wijzigen in Mijn NS?

Sowieso een vreemde foutmelding. Hoe kan je een kaart wijzigen in Mijn NS?

NS staat wat mij betreft wel bekend om de vele onlogische foutmeldingen. Deze kan dus op de stapel.

Die melding betekent dat het systeem denkt dat je niet de contracthouder bent van het abonnement, en dat je dient in te loggen als de contracthouder om iets te kunnen wijzigen.

Kan het zijn dat het abonnement ooit besteld is door een volwassene (toen jij dus nog geen 18 was)?

Reageer