Op 6-6 heb ik declaraties ingevoerd omdat ik mijn ov chipkaart was vergeten met korting abo. Hierdoor moest ik het volledige bedrag betalen, maar dit is te declareren, echter reageert de NS niet op mijn berichten. Ik krijg alleen bericht dat ik binnen 5 dagen bericht krijg (wat niet gebeurt) en kan ook niet reply’en. Wil graag het teveel betaalde geld terug en gewoon antwoord van NS.
Hallo NitsaB en welkom bij de NS Community,
Het is erg druk bij ons, maar je krijgt via alle kanalen gewoon een antwoord. Je geeft aan binnen 5 dagen bericht te krijgen. Mag ik vragen hoe je de claim hebt ingediend?
Een kennis van me had op 28 mei een claim ingediend en kreeg die op 6 juni toegekend (en op 21 juni uitbetaald). Dat ging overigens om vertraging op 21 mei (seinstoring). Die 5 dagen halen ze dus niet, maar het lijkt in ieder geval geen maanden te duren.
De afhandeltijd van uw claim is afhankelijk van de inhoud van uw verzoek. Wanneer u een ontvangstbevestiging heeft gehad van uw claim dan kunt u erop vertrouwen dat wij uw claim in behandeling nemen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.