Ik wil graag mijn abonnement wijzigen maar er is op dit moment niets beschikbaar op ns.nl.
Er is helaas wederom een storing.
Als het heel dringend urgent meteen nu zou moeten, kan je proberen te bellen-maar ik schat dat ook dat heel lang gaat duren. En indien het lukt-ook nog maar de vraag of zij dan wel toegang hebben-onbekend hoe veelomvattend die storing is
Nu wel weer beschikbaar maar kan blijkbaar zelf momenteel niets wijzigen.
Goedemorgen Dr. Theopolis!
De storing is inmiddels al verholpen. Het wijzigen zou dus wel mogelijk moeten zijn. Mocht het wijzigen toch niet lukken door een bepaalde foutmelding, neem dan contact op de klantenservice. Hierbij dien je wel rekening te houden met de lange(re) wachttijd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.