Hi! Ik heb net een factuur gekregen van afgelopen maand. In deze maand heb ik een aantal keer in het weekend gereisd waar het volle tarief is gerekend. Echter, ik heb een studentenreisproduct voor doordeweeks, dus zou ik in het weekend recht hebben op 40 % korting. Wat is er mis gegaan?
Bladzijde 1 / 1
Hoi MKoene,
Als je een factuur hebt gekregen, heb je NS Flex. Dat gaat niet goed samen met het Studentenreisproduct.
Je kunt het beste Flex opzeggen en verwijderen van je OV-chipkaart. Dit moet je bevestigen bij een kaartautomaat.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.