Goedendag, ik heb een traject abonnement (Nijkerk-Harderwijk). In de periode 16 oktober tot en met 23 oktober is er geen treinverkeer en ik kan helaas niet met de bus, dus ga ik met de auto. Kan ik deze week uit m’n abonnement knippen/financieel gecompenseerd worden? Vriendelijke groet, Jordy.
Nee, want jouw abonnement is gewoon geldig in trein vervangende bussen en/of alternatieve reisroute volgens reisplanner.
Heb je Flex dan kun je als je het abonnement langer dan een maand hebt deze omzetten naar Flex basis. Ga je weer met de trein reizen dan kun je via de klantenservice upgraden naar traject-abonnement.
Waarom kunt u niet met de bus? Als dat echt onmogelijk is, kan de NS misschien coulance verlenen (omzetten naar NS Flex Basis per vandaag ofzo).
Tip: lijn 101 gaat rechtstreeks van Harderwijk naar Nijkerk. Deze bussen zijn rolstoel toegankelijk en veelal tamelijk leeg, zodat u afstand kunt houden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.