beantwoord

Geen vergoeding of abonnement wijzigen tijdens werkzaamheden aan het spoor.

  • 8 July 2023
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Ik wil mijn Flex dalvrij abonnement terugbrengen naar Flex basis wegens werkzaamheden aan het spoor. Maar klantenservice wil geen coulance toepassen mbt werkzaamheden aan het spoor. Dit is al 1x eerder toegepast maar daar wordt nu niet meer op gereageerd omdat men zich keihard aan de wijzigingstermijn vasthoud. Ook door vervangend vervoer geen vergoeding mogelijk maar deze busdienst is niet te doen in combi met de verantwoordelijkheid van mijn beroep ivm extreem vroeg opstaan en lange diensten. Start werk 6.30 uur en bustijd 4.37 dus om 4.15 opstaan. Dit kan echt niet met een eindtijd van 16.00 en om 17.45 weer op station Grootebroek. Totaal 13,5 uur werkdag plus reistijd is niet te doen. Dus ik betaal en een zinloos abonnement plus eigen vervoer om vliegtuigen technisch veilig te laten vertrekken. Dus NS bedankt als ik een fatale fout maak volgende week. 

icon

Beste antwoord door MoDe 8 July 2023, 09:26

Bekijk origineel

4 reacties

Wanneer u dat soort dingen begint te roepen als u in de laatste zin doet, zijn we hier uitgepraat.

Reputatie 7
Badge +3

Flex kan na 30 dagen gewijzigd worden. Als je het trajectabonnement nog geen 30 dagen hebt dan kun je deze nog niet wijzigen naar basis. NS geeft geen vergoeding tijdens werkzaamheden als je geen gebruik wenst te maken van door NS aangeboden alternatief vervoer.

lange werktijden liggen niet aan de NS maar aan uw werkgever en dat u een aardig stukje van uw werk af woont, dat kunt u de NS niet kwalijk nemen dat heeft u allemaal zelf in de hand.

en werkzaamheden horen er zo nu en dan bij als u met de trein reist.

lange werktijden liggen niet aan de NS maar aan uw werkgever en dat u een aardig stukje van uw werk af woont, dat kunt u de NS niet kwalijk nemen dat heeft u allemaal zelf in de hand.

en werkzaamheden horen er zo nu en dan bij als u met de trein reist.

Heb een dochter (werkzaam op Schiphol) die een kamer huurde in Hoofddorp. Prima verbinding met nachtbus. Kamer werd niet meer verhuurd en kan niks betaalbaars vinden rond Schiphol. Woont weer thuis. Kan door werkzaamheden aan t spoor niet op tijd op t werk zijn in de zeer vroege ochtend en kan haar nu weer brengen met de auto. Een uur heen en terug. Waar wilt wonen is niet altijd een optie. 

Reageer