Ik had een vraag, ik heb zojuist een ns kaartje gekocht maar het is. de verkeerde. is er nog ergens een mogelijkheid dat k me geld terug krijg?
Beste antwoord door Isitimela
Bekijk origineelIk had een vraag, ik heb zojuist een ns kaartje gekocht maar het is. de verkeerde. is er nog ergens een mogelijkheid dat k me geld terug krijg?
Beste antwoord door Isitimela
Bekijk origineelHangt ervan af. Is het een e-ticket? Dan is dat alleen mogelijk als het ticket nog niet gedownload is, of nog niet in de NS app is geladen. Als je dat al wel hebt gedaan, is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen.
Als het een kaartje uit de kaartautomaat is, dan kun je, zolang je er niet mee hebt in- en uitgecheckt, na de reisdatum op het ticket je geld terugvragen bij de klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.