Skip to main content

Beste community

Ik heb verkeerd in en uit gecheckt 

Blijkbaar pakte hij mijn chip niet op Amersfoort Centraal

Ik heb mijn geld terug gevraagd maar hij heeft de korting nu niet verrekend

Hoe krijg ik mijn geld alsnog terug?
Dank Roos

Hoi Rosalein1972,

Heb je een e-mail ontvangen over de claim? Als het goed is, kun je daarop reageren en het verhaal uitleggen.

Bij Amersfoort zijn er poortjes van zowel NS als Connexxion. Het is belangrijk om goed op te letten dat je bij de juiste vervoerder in- en uitcheckt. Misschien is daarmee iets misgegaan?


Goedemorgen Rosalein1972 en welkom bij de NS Community.

Reageren op de ontvangen mail is inderdaad een optie, maar er is momenteel wel een vrij grote achterstand in de afhandeling daarvan. Ik zou eerder willen adviseren om telefonisch, via Social Media of chat contact op te nemen met onze Klantenservice. De contactdetails daarvan vind je hier.


na 3 keer uit de chat te zijn gegooid is het 2 en half uur later gelukt!


Reageer