Ik heb een gemiste check in gehad, waardoor ik € 12,00 moest betalen. Na de juiste gegevens te hebben aangereikt krijg ik € 2,40 terug omdat de reis (Amsterdam Centraal- Hoorn) € 9,60kost. Dat is echter het normale tarief terwijl ik op dat moment het flex weekend voordeel abonnement had. Wordt dan dat voordeeltarief niet gerekend als ritprijs?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ruudnh en welkom bij de NS Community,
Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit voor je herstellen zodat je het correcte restitutiebedrag terug krijgt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.