Gorinchem - Amsterdam, NS flex dal vrij | NS Community

Gorinchem - Amsterdam, NS flex dal vrij


I want to go from Gorinchem to Amsterdam. I have NS Flex Dal vrij. I check in in Gorinchem in daluur, take Qbuzz train to Geldermalsen, there I overstep to NS train during spitsuur, and then I checked out in Amsterdam.

Question: will this trip be free for me? Because I started the trip in daluur and I have NS Flex Dal vrij. Or I will pay the full price, because I change from Qbuzz train to NS train during spitsuur?

Stijn NS 3 jaar geleden

Update: Helaas moet ik wederom meedelen dat ik geen reactie heb gekregen. Bij deze ga ik dit topic vanuit mijn kan ook afsluiten. Ik heb mijn uiterste best gedaan om het probleem (nogmaals) onder de aandacht te brengen en om daarna regelmatig updates te geven. Ik heb echter gedurende meerdere maanden geheel geen reactie meer gekregen van de betreffende afdeling, dus dan houd het voor mij ook op.

Het enige wat ik kan aangeven is dat het probleem bekend is en voor zover ik weet zal het op den duur ook vast wel opgelost worden. Reizigers die merken dat ze meer kosten kwijt zijn dan wat het hoort te zijn kunnen contact op nemen met onze Klantenservice om daar een compensatie voor te krijgen. Dit is ook wat mij begin dit jaar is aangegeven als tussentijdse oplossing door de betreffende afdeling.

Mochten er alsnog updates wenselijk zijn dan staan jullie vrij om via andere kanalen of routes een poging te wagen. Via de Community zullen er over dit onderwerp geen updates meer volgen.

Bekijk origineel

91 reacties

Ik heb nog geen factuur, maar afgaand op bedragen vermeld bij de transacties op Mijn NS en de app van NS is het probleem nog niet opgelost. 

De kostenteller is nog altijd niet helemaal betrouwbaar, Dennis. Zou je de factuur toch nog even af willen wachten en de uitkomst daarvan met ons delen?

Badge +3

Dank voor de terugkoppeling!

Dan speelt dat probleem met een ontbrekend ‘Reizen op Saldo’ product dus niet bij Qbuzz/R-Net (Merwedelingelijn Dordrecht - Geldermalsen).

Of het (door Connexxion) op de Valleilijn Amersfoort - Ede-Wageningen al opgelost is weet ik niet, maar dat was toen de geadviseerde ‘workaround’. De pagina op hun website daarover is trouwens weg, dus daar zal het inmiddels ook wel werken.

Voor wat betreft het product ‘Reizen op Saldo NS’ maakt het niet uit of dat op een kaart staat, want dat kan zelfs een anonieme zijn en is géen abonnement.

Heel vroeger was dat nodig om met NS te kunnen reizen, en dan moest je 1e of 2e klas kiezen (kaart eenmalig activeren voor reizen met NS).

Tegenwoordig staat het niet meer op nieuwe kaarten (je reist standaard 2e klas met NS) maar het wordt dus blijkbaar (nog steeds?) automatisch op elke kaart gezet als je saldo laadt bij een NS kaartautomaat?

En bij OV-chip staat het dan als ‘abonnement’… Bij Mijn NS natuurlijk niet, tenzij je kijkt in de oude omgeving bij https://www.ns.nl/selfservice/producten maar het doet verder niets natuurlijk.

Als er staat Reizen op Saldo NS korting is dat een oud VDU. Lekker duidelijk.

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb nog geen factuur, maar afgaand op bedragen vermeld bij de transacties op Mijn NS en de app van NS is het probleem nog niet opgelost. 

De kostenteller is nog altijd niet helemaal betrouwbaar, Dennis. Zou je de factuur toch nog even af willen wachten en de uitkomst daarvan met ons delen?


De factuur is ook verkeerd, waardoor teveel is geïncasseerd. Ik heb het laten corrigeren, de correctie is daarop in de reishistorie aangebracht, dus ik verwacht wel verrekening met de volgende factuur. Beloofd was echter dat NS en Qbuzz het voortaan uit zichzelf goed zouden doen.

Reputatie 5

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de tarief issues met Qbuzz op de Merwedelingelijn i.c.m. NS Flex abonnementen nu tot het verleden behoren. Ik overweeg namelijk mijn NS Flex Dalvrij abo te heractiveren, maar heb weinig zin om weer elke keer met de NS klantenservice te moeten schakelen om onterecht in rekening gebrachte reiskosten weer terug te krijgen. De laatste berichten in dit draadje stemmen echter niet echt hoopvol.

Weet iemand of Qbuzz dit issue eindelijk heeft opgelost?

Badge +3

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de tarief issues met Qbuzz op de Merwedelingelijn i.c.m. NS Flex abonnementen nu tot het verleden behoren. Ik overweeg namelijk mijn NS Flex Dalvrij abo te heractiveren, maar heb weinig zin om weer elke keer met de NS klantenservice te moeten schakelen om onterecht in rekening gebrachte reiskosten weer terug te krijgen. De laatste berichten in dit draadje stemmen echter niet echt hoopvol.

Weet iemand of Qbuzz dit issue eindelijk heeft opgelost?

Dan ben jij bij deze de ultieme testcase, want niemand weet het blijkbaar.

Voor zover dit nog speelt, let altijd op de tijden op de paaltjes in Dordrecht of Geldermalsen, zodat je een minuut later overstapt van NS naar Qbuzz of andersom.

Als het dan nog mis gaat ligt het gewoon aan NS Flex.

Reputatie 7

Ik heb het zo'n 2 weken geleden getest en bij mij ging het gewoon nog fout. Dus @Toefor Onijn Het is nu na 2 jaar nog steeds niet opgelost. Zie de reactie in dit topic.

 

 

Reputatie 5

Inmiddels dit zelf ook weer ondervonden.

Is het nou amateurisme of arrogantie waar we mee te maken hebben? Echt te zot voor woorden dat dit issue nog steeds speelt. 

Badge +3

Inmiddels dit zelf ook weer ondervonden.

Is het nou amateurisme of arrogantie waar we mee te maken hebben? Echt te zot voor woorden dat dit issue nog steeds speelt. 

Tja, zie het Edit: niet meer gemarkeerde antwoord in dat andere topic.

Bij extra kosten vanwege een overstap naar een andere vervoerder kun je contact opnemen met onze Klantenservice voor restitutie. Helaas is er op dit moment geen manier voor NS om dit vooraf te onderscheppen, de reiziger is hiervoor zelf verantwoordelijk. Het is niet ideaal maar helaas is er geen andere oplossing. We hopen op korte termijn een oplossing te hebben met QBuzz waardoor er geen extra kosten meer voorkomen.

Dat van 17 mei 2019… van oud moderator Jouke.

Wijzen naar Qbuzz is al uitgesloten, die registreren alleen tijdstippen. Vervolgens hangt NS Flex er nog steeds een (foute) prijs aan :sweat:

Structureel en reproduceerbaar, dus waarom (in voorkomende gevallen) elke keer de Klantenservice nodig om het te corrigeren?

Qbuzz is partij maar doet niets fout! Ze maakten wel excuses maar de NS is de schuldige.

Het spijt mij te vernemen dat u hiet nog steeds hinder van blijft ondervinden. Uw klacht ligt al geruime tijd bij onze ICT afdeling. Samen met de NS werken wij al een tijd aan de oplossing. Wij dachten die gevonden te hebben maar helaas komt dit nog steeds voor. Vandaag heb ik een antwoord terug dat de NS en Qbuzz nog steeds geen oplossing hebben en dat wij u ook niet kunnen vertellen hoelang het nog gaat duren. Tot die tijd helpt de NS u met restituties. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Qbuzz

Reputatie 7
Badge +1

Belachelijk topic dit. NS weigert gewoon om dit op te pakken. Klacht ingediend bij de ombudsman. 

 

Je bent hier als NS bewust reizigers aan het oplichten en erger nog je weigert het probleem op te lossen.

Reputatie 5

Ik heb dit issue zo'n 2 maanden geleden weer bij de NS klantenservice neergelegd. En ze hebben het weer doorgezet naar de Flex afdeling (uiteraard). Een referentienummer krijg ik niet, ook niet na aandringen. Een paar keer per week vraag ik om een status update, maar dat levert niets anders op dan een mededeling dat ze er druk mee bezig zijn. Ja ja, dat gelooft inmiddels natuurlijk niemand meer. Wat een gepruts zeg.

Inmiddels wordt mijn factuur ook niet meer gecorrigeerd door de NS klantenservice, omdat ze eerst het antwoord van de Flex afdeling willen afwachten. Ik twijfel nog of ik dat als iets positief zou moeten zien , omdat er misschien nu eindelijk eens een keer iemand van de flex afdeling serieus naar dit issue gaat kijken, of dat ik gewoon aan het lijntje wordt gehouden.

Hoe dan ook, als ik deze week geen inhoudelijke status update krijg, dan ga ik ook een klacht indienen.

Dat NS de factuur niet wil corrigeren is natuurlijk van de zotte, er is ten onrechte gefactureerd, men gaat dat maar als de wiedeweerga fixen. 

Reputatie 7
Badge +1

Dat NS de factuur niet wil corrigeren is natuurlijk van de zotte, er is ten onrechte gefactureerd, men gaat dat maar als de wiedeweerga fixnoniem maar en. 

NS is pas 3 jaar bezig. Echt dit bedrijf is volledig de weg kwijt. (ik zal het andere synoniem maar niet gebruiken) En dan de "klantenservice” die weigert een factuur te corrigeren. Gewoon in één woord schandelijk.

 

Conform jullie eigen privacystement dienen jullie dit zelf te coorigeren. Zie ook onderstaande van BrunoEst uit het foute programmering mobiele paal[-topic
 

 Uit het Privacystatement NS :

“In het geval van betalingsstoringen streven wij ernaar u automatisch te compenseren als u door deze verstoring teveel heeft betaald. U hoeft dan niet zelf met de NS Klantenservice contact op te nemen, maar wij zetten uw teveel betaalde saldo voor u klaar of herstellen dit op uw eerstvolgende factuur. U kunt uw tegoed bij reizen op saldo bij een NS-kaartautomaat of een ophaalpunt ophalen. Op www.ns.nl kunt zien of er sprake is van automatische restitutie. Om dit mogelijk te maken zal NS, uitsluitend voor dit specifieke doel, uw gedetailleerde reisgegevens verwerken. Indien u geen prijs stelt op de verwerking van uw gedetailleerde reisgegevens voor dit doel, dan kunt u dit kenbaar maken bij NS Klantenservice.”

Overigens zijn de betreffende gegevens noodzakelijk voor de juiste uitvoering van de overeenkomst (wettelijke grondslag), expliciete toestemming is als grondslag in dat geval overbodig.

 

Ik verwacht dus van NS dat ze dit dus per omgaande gaan uitvoeren in ieder geval over de afgelopen 18 maanden. 
 

Indien het bedrijf dat niet wenst te doen, graag per omgaande uitleg waarom niet en nee we gaan niet hetzelfde spelletje spelen als in het andere topic met updates die maar niet komen. Er worden hier mensen gerwoon door jullie bestolen derhalve per omgaande oplossen.

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb alle reacties van de moderators in dit topic even onder elkaar gezet en ik vind dat je dan wel een ontluisterend beeld krijgt van de gang van zaken bij de NS Flex afdeling. Bestaat die afdeling überhaupt wel: ze hebben nog nooit gereageerd namelijk.

 

De klant ondertussen moet nu al 3 jaar lang elke maand contact opnemen met NS om zijn eigen geld terug te krijgen. NS corrigeert dit namelijk niet zelf.

 

Stijn NS 26 augustus 2019:

Helaas hebben wij vooralsnog geen verdere informatie gekregen hierover, Eugene Gvozdetsky. Er wordt nog steeds hard aan gewerkt.

Emma NS 13 november 2019:

Ik ga hier met @Stijn NS over in gesprek. We komen hier op terug.

Stijn NS 16 november 2019:

Ik was nog niet benaderd door mijn collega hierover, vandaar dat ik de vraag ook nog niet had gezien. Ik heb er destijds vrij weinig informatie over gekregen, maar ik zal eens een poging wagen om meer informatie te krijgen vanuit onze NS Flex afdeling.

Stijn NS 22 november 2019:

We doen uiteraard ons best (in ieder geval als Moderators) om verdere informatie te krijgen hierover. De ervaring leert echter dat we niet altijd even snel een terugkoppeling krijgen van de NS Flex afdeling. Zou ik daar zelf graag verandering in zien? Zeker. Kan ik daar echter iets aan veranderen? Nee.

In dit geval ben ik puur afhankelijk van de communicatie die ik krijg. Ik kan niet meer vertellen dan wat aan mij wordt aangegeven. En op dit moment heb ik helaas nog geen verdere informatie.

Stijn NS 5 december 2019:

As first line customer service contacts, we're doing our best to get as much information about this as possible. Sadly, the communication about this with our NS Flex department is… difficult, and they're the once who should inform us about any updates. I've sent a reminder with a request for more information last week and included some supervisors as well, but I've not yet received a reply.

Stijn NS 16 december 2019:

I still haven't received any reply. I'll keep trying.

Stijn NS 23 december 2019:

Ik vind het fijn om te lezen dat QBuzz zo snel met concrete antwoorden komt en ook veelbelovend dat het morgen al opgelost zou zijn! Ik zou het graag ook zelf willen bevestigen vanuit onze zijde, maar helaas heb ik nog steeds geen inhoudelijke reactie.

Stijn NS 2 januari 2020:

Vooralsnog hebben we helaas niet zelf een test kunnen uitvoeren of de oplossing werkt. Na de vakantieperiode zullen we er verder onderzoek naar verrichten (komende week). Mocht iemand voor die tijd alweer gereisd hebben over de MerwedeLinge lijn en merken dat het nu wel werkt, dan lees ik het graag!

Stijn NS 11 januari 2020:

Update: Ik heb helaas nog steeds geen verdere informatie gekregen van onze NS Flex afdeling over het wel of niet succesvol zijn van de oplossing. Ik heb nogmaals om een terugkoppeling gevraagd.

 

 

Stijn NS 16 januari 2020:

Ik heb inderdaad ook andere voorbeelden onder ogen gekregen waaruit blijkt dat het issue nog steeds niet is opgelost. Ik ben momenteel nog steeds in afwachting van een reactie van onze NS Flex afdeling hierover.

Stijn NS 16 januari 2020:

Ben ik het met je eens, Toefor Onijn. Ook voor ons als Moderators is dit vrij frustrerend. Ik heb inmiddels begrepen dat onze NS Flex afdeling ook contact heeft gezocht met QBuzz en aan heeft gegeven dat hun oplossing niet werkt. Ik weet echter niet of QBuzz daar al op gereageerd heeft, ik heb gevraagd om een update.

Stijn NS 16 januari 2020:

Update: Ik heb vooralsnog geen update, maar heb begrepen uit mijn vorige gekregen update dat er vorige week getest zou moeten worden. Ik heb zojuist gevraagd naar de status hiervan.

Stijn NS 7 februari 2020:

Update: Helaas heb ik nog geen update gekregen over het testen. Ik heb de situatie via een andere route geëscaleerd, ik hoop dat ik op die manier iets sneller een reactie kan krijgen.

Stijn NS 14 februari 2020:

Update: Ik heb begrepen dat er momenteel nog een aantal testen lopen. Naar verwachting krijgen we volgende week de resultaten daarvan. Hopelijk valt er dan iets meer te zeggen.

Stijn NS 18 februari 2020:

Update: Vooralsnog heb ik nog geen verdere update gekregen over de testresultaten. Mogelijk dat ik die later deze week nog krijg.

Stijn NS 25 februari 2020:

Update: Ook deze week heb ik nog geen informatie over de testresultaten. Ik heb wederom een herinnering verstuurd.

Stijn NS 2 maart 2020:

Update: Wederom heb ik geen verdere informatie, ik wacht nog steeds op een reactie

Stijn NS 14 maart 2020:

Update: Still waiting

Stijn NS 26 maart 2020:

Update: Helaas heb ik nog steeds geen verdere informatie gekregen. Gezien de huidige situatie in Nederland verwacht ik echter ook niet spoedig meer informatie hierover.

Stijn NS 6 april 2020:

Update: Voor nu zal ik dit topic laten rusten, gezien alle beperkingen vooralsnog zijn verlengd. Eind april zal ik kijken of er meer bekend is.

Stijn NS 1 mei 2020:

Update: Ik heb vandaag een herinnering gestuurd met de vraag of er al meer bekend is over een oplossing. Hopelijk krijg ik hier een reactie op.

Stijn NS 16 mei 2020:

Update: Helaas moet ik wederom meedelen dat ik geen reactie heb gekregen. Bij deze ga ik dit topic vanuit mijn kan ook afsluiten. Ik heb mijn uiterste best gedaan om het probleem (nogmaals) onder de aandacht te brengen en om daarna regelmatig updates te geven. Ik heb echter gedurende meerdere maanden geheel geen reactie meer gekregen van de betreffende afdeling, dus dan houd het voor mij ook op.

Het enige wat ik kan aangeven is dat het probleem bekend is en voor zover ik weet zal het op den duur ook vast wel opgelost worden. Reizigers die merken dat ze meer kosten kwijt zijn dan wat het hoort te zijn kunnen contact op nemen met onze Klantenservice om daar een compensatie voor te krijgen. Dit is ook wat mij begin dit jaar is aangegeven als tussentijdse oplossing door de betreffende afdeling.

Mochten er alsnog updates wenselijk zijn dan staan jullie vrij om via andere kanalen of routes een poging te wagen. Via de Community zullen er over dit onderwerp geen updates meer volgen.

Maxime NS 1 November 2020:

Ik heb het bericht gekregen dat dit probleem sinds begin oktober is opgelost. Ik lees graag iemand dit al heeft bemerkt in de praktijk.

Toefor Onijn 19 maart 2022:

Inmiddels dit zelf ook weer ondervonden.

Is het nou amateurisme of arrogantie waar we mee te maken hebben? Echt te zot voor woorden dat dit issue nog steeds speelt.

 

 

 

Reputatie 5

Ik heb alle reacties van de moderators in dit topic even onder elkaar gezet en ik vind dat je dan wel een ontluisterend beeld krijgt van de gang van zaken bij de NS Flex afdeling. Bestaat die afdeling überhaupt wel: ze hebben nog nooit gereageerd namelijk.

 

De klant ondertussen moet nu al 3 jaar lang elke maand contact opnemen met NS om zijn eigen geld terug te krijgen. NS corrigeert dit namelijk niet zelf.

 

Stijn NS 26 augustus 2019:

Helaas hebben wij vooralsnog geen verdere informatie gekregen hierover, Eugene Gvozdetsky. Er wordt nog steeds hard aan gewerkt.

Emma NS 13 november 2019:

Ik ga hier met @Stijn NS over in gesprek. We komen hier op terug.

Stijn NS 16 november 2019:

Ik was nog niet benaderd door mijn collega hierover, vandaar dat ik de vraag ook nog niet had gezien. Ik heb er destijds vrij weinig informatie over gekregen, maar ik zal eens een poging wagen om meer informatie te krijgen vanuit onze NS Flex afdeling.

Stijn NS 22 november 2019:

We doen uiteraard ons best (in ieder geval als Moderators) om verdere informatie te krijgen hierover. De ervaring leert echter dat we niet altijd even snel een terugkoppeling krijgen van de NS Flex afdeling. Zou ik daar zelf graag verandering in zien? Zeker. Kan ik daar echter iets aan veranderen? Nee.

In dit geval ben ik puur afhankelijk van de communicatie die ik krijg. Ik kan niet meer vertellen dan wat aan mij wordt aangegeven. En op dit moment heb ik helaas nog geen verdere informatie.

Stijn NS 5 december 2019:

As first line customer service contacts, we're doing our best to get as much information about this as possible. Sadly, the communication about this with our NS Flex department is… difficult, and they're the once who should inform us about any updates. I've sent a reminder with a request for more information last week and included some supervisors as well, but I've not yet received a reply.

Stijn NS 16 december 2019:

I still haven't received any reply. I'll keep trying.

Stijn NS 23 december 2019:

Ik vind het fijn om te lezen dat QBuzz zo snel met concrete antwoorden komt en ook veelbelovend dat het morgen al opgelost zou zijn! Ik zou het graag ook zelf willen bevestigen vanuit onze zijde, maar helaas heb ik nog steeds geen inhoudelijke reactie.

Stijn NS 2 januari 2020:

Vooralsnog hebben we helaas niet zelf een test kunnen uitvoeren of de oplossing werkt. Na de vakantieperiode zullen we er verder onderzoek naar verrichten (komende week). Mocht iemand voor die tijd alweer gereisd hebben over de MerwedeLinge lijn en merken dat het nu wel werkt, dan lees ik het graag!

Stijn NS 11 januari 2020:

Update: Ik heb helaas nog steeds geen verdere informatie gekregen van onze NS Flex afdeling over het wel of niet succesvol zijn van de oplossing. Ik heb nogmaals om een terugkoppeling gevraagd.

 

 

Stijn NS 16 januari 2020:

Ik heb inderdaad ook andere voorbeelden onder ogen gekregen waaruit blijkt dat het issue nog steeds niet is opgelost. Ik ben momenteel nog steeds in afwachting van een reactie van onze NS Flex afdeling hierover.

Stijn NS 16 januari 2020:

Ben ik het met je eens, Toefor Onijn. Ook voor ons als Moderators is dit vrij frustrerend. Ik heb inmiddels begrepen dat onze NS Flex afdeling ook contact heeft gezocht met QBuzz en aan heeft gegeven dat hun oplossing niet werkt. Ik weet echter niet of QBuzz daar al op gereageerd heeft, ik heb gevraagd om een update.

Stijn NS 16 januari 2020:

Update: Ik heb vooralsnog geen update, maar heb begrepen uit mijn vorige gekregen update dat er vorige week getest zou moeten worden. Ik heb zojuist gevraagd naar de status hiervan.

Stijn NS 7 februari 2020:

Update: Helaas heb ik nog geen update gekregen over het testen. Ik heb de situatie via een andere route geëscaleerd, ik hoop dat ik op die manier iets sneller een reactie kan krijgen.

Stijn NS 14 februari 2020:

Update: Ik heb begrepen dat er momenteel nog een aantal testen lopen. Naar verwachting krijgen we volgende week de resultaten daarvan. Hopelijk valt er dan iets meer te zeggen.

Stijn NS 18 februari 2020:

Update: Vooralsnog heb ik nog geen verdere update gekregen over de testresultaten. Mogelijk dat ik die later deze week nog krijg.

Stijn NS 25 februari 2020:

Update: Ook deze week heb ik nog geen informatie over de testresultaten. Ik heb wederom een herinnering verstuurd.

Stijn NS 2 maart 2020:

Update: Wederom heb ik geen verdere informatie, ik wacht nog steeds op een reactie

Stijn NS 14 maart 2020:

Update: Still waiting

Stijn NS 26 maart 2020:

Update: Helaas heb ik nog steeds geen verdere informatie gekregen. Gezien de huidige situatie in Nederland verwacht ik echter ook niet spoedig meer informatie hierover.

Stijn NS 6 april 2020:

Update: Voor nu zal ik dit topic laten rusten, gezien alle beperkingen vooralsnog zijn verlengd. Eind april zal ik kijken of er meer bekend is.

Stijn NS 1 mei 2020:

Update: Ik heb vandaag een herinnering gestuurd met de vraag of er al meer bekend is over een oplossing. Hopelijk krijg ik hier een reactie op.

Stijn NS 16 mei 2020:

Update: Helaas moet ik wederom meedelen dat ik geen reactie heb gekregen. Bij deze ga ik dit topic vanuit mijn kan ook afsluiten. Ik heb mijn uiterste best gedaan om het probleem (nogmaals) onder de aandacht te brengen en om daarna regelmatig updates te geven. Ik heb echter gedurende meerdere maanden geheel geen reactie meer gekregen van de betreffende afdeling, dus dan houd het voor mij ook op.

Het enige wat ik kan aangeven is dat het probleem bekend is en voor zover ik weet zal het op den duur ook vast wel opgelost worden. Reizigers die merken dat ze meer kosten kwijt zijn dan wat het hoort te zijn kunnen contact op nemen met onze Klantenservice om daar een compensatie voor te krijgen. Dit is ook wat mij begin dit jaar is aangegeven als tussentijdse oplossing door de betreffende afdeling.

Mochten er alsnog updates wenselijk zijn dan staan jullie vrij om via andere kanalen of routes een poging te wagen. Via de Community zullen er over dit onderwerp geen updates meer volgen.

Maxime NS 1 November 2020:

Ik heb het bericht gekregen dat dit probleem sinds begin oktober is opgelost. Ik lees graag iemand dit al heeft bemerkt in de praktijk.

Toefor Onijn 19 maart 2022:

Inmiddels dit zelf ook weer ondervonden.

Is het nou amateurisme of arrogantie waar we mee te maken hebben? Echt te zot voor woorden dat dit issue nog steeds speelt.

 

 

 

Bedankt voor dit overzicht en het geeft een prima aan hoe lang dit issue al speelt en hoe ontzettend brak de communicatie vanuit de Flex afdeling is. Zelfs de moderators worden volkomen genegeerd. Eigenlijk is dit een heel droevige lijst.

Reputatie 7
Badge +1

Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat er genoeg mensen zijn die teveel betalen op dit traject. Aangezien dit gewoon een fout in Flex is, vind ik het onbegrijpelijk dat dit maar niet opgelost wordt. Sterker nog, het heeft blijkbaar geen enkele prioriteit. Bijzonder treurig, we moeten er maar mee leven. 

 

Reiziger op 1, 2 en 3 laat me niet lachen.

Badge +3

Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat er genoeg mensen zijn die teveel betalen op dit traject. Aangezien dit gewoon een fout in Flex is, vind ik het onbegrijpelijk dat dit maar niet opgelost wordt. Sterker nog, het heeft blijkbaar geen enkele prioriteit. Bijzonder treurig, we moeten er maar mee leven. 

Zolang er nog voorbeelden blijven komen van mensen die (aan hun factuur) opmerken dat het structureel mis gaat zal er vroeg of laat toch iets moeten gebeuren?

Helaas zullen velen (voor wie het al merkt) het niet hier melden, maar braaf (elke maand weer) de weg volgen voor restitutie via de Klantenservice.

Hey Klantenservice, it’s me Reiziger OneTwoThree 😥

Reageer