Beste NS,
Ik worstel met wanneer ik de producten op mijn NS flex kan wijzigen. Ik moet alle informatie over wanneer ik wel of niet een product kan wijzigen bij elkaar scharrelen op verschillende plaatsen op uw site. Ik heb ook de formele flexabonnement-voorwaarden gelezen. Ik kom tot de volgende conclusies die ik toch graag bij u check:
- flex-basis kan altijd gewijzigd worden in een ander flex-product.
- de andere producten kun je alleen wijzigen als ze minimaal een maand op je kaart staan, daarna kan het dagelijks.
- Je kunt niet twee producten tegelijk op je kaart hebben staan (m.u.v. toeslag en flex basis)
- opzeggen van een product kan pas de dag na de eerste maand dat je het er op hebt staan, die ene dag betaal je wel (blijkt uit mijn rekeningoverzicht). Als je het eerder probeert, dan krijg je de melding dat je nog niet kunt opzeggen.
graag uw reactie of ik het nu goed gelezen heb. En als u die hebt, graag aanvullingen.