Hallo, deze maand heb ik twee rekeningen ontvangen en ik heb één kaart. Ik heb een oude kaart, maar ik heb de kaart verwijderd
Bladzijde 1 / 1
Doorgaans komt dit omdat u van Flexabonnement bent gewisseld, dan volgt een tussentijdse verrekening. Er kunnen wel andere oorzaken zijn. Edit: zie bijvoorbeeld de opmerking hieronder.
Op de facturen staat het kaartnummer, dus als een van die facturen voor een oude kaart is dan zal daar nog wel een actief abonnement op staan. Een kaart verwijderen uit Mijn NS betekent niet dat een abonnement dat daarop staat stopt.
Neem in dat geval contact op met de NS Klantenservice (telefoon, chat, social media). Is die kaart verlopen, dan geef dat ook duidelijk aan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.