heb een flex abonnamentsinds vorige jaar en nu willen jullie een andere abonnamet incaseren | NS Community
beantwoord

heb een flex abonnamentsinds vorige jaar en nu willen jullie een andere abonnamet incaseren

  • 19 May 2022
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Goedemorgen,

sinds vorige jaar heb ik mijn gewone abonnement overgezet naar flex. Nu krijg ik een mail dat jullie weer de oude abonnement gaan incasseren. Dit is niet de bedoeling. Hier ga ik niet mee akkoord.

Wilt u dit voor mijn nakijken svp.

 

mvg,

Chris Muñoz   

  

icon

Beste antwoord door Thom 19 May 2022, 10:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet zich hiervoor wenden naar Klantenservice. Mogelijk heeft u iets nagelaten. Wij kunnen als medereizigers niet bij uw gegevens. 

Reputatie 4

Goedemorgen,

sinds vorige jaar heb ik mijn gewone abonnement overgezet naar flex. Nu krijg ik een mail dat jullie weer de oude abonnement gaan incasseren. Dit is niet de bedoeling. Hier ga ik niet mee akkoord.

Wilt u dit voor mijn nakijken svp.

 

mvg,

Chris Muñoz   

  

moet je even contact met de klantenservice opnemen zij kunnen bij gegevens kijken wat hier fout is gegaan heb je wel ns flex geactiveerd bij de automaat dan zal normaal gesproken oude abonnement stopgezet worden maar beste is even contact opnemen en klantenservice laten uitzoeken 

Het is opgelost. 
 

bedank

Reputatie 4

Het is opgelost. 
 

bedank

goed om te horen 

Reageer