Skip to main content
Antwoord

heb een flex abonnamentsinds vorige jaar en nu willen jullie een andere abonnamet incaseren

  • May 19, 2022
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Goedemorgen,

sinds vorige jaar heb ik mijn gewone abonnement overgezet naar flex. Nu krijg ik een mail dat jullie weer de oude abonnement gaan incasseren. Dit is niet de bedoeling. Hier ga ik niet mee akkoord.

Wilt u dit voor mijn nakijken svp.

 

mvg,

Chris Muñoz   

  

Beste antwoord door Thom

U moet zich hiervoor wenden naar Klantenservice. Mogelijk heeft u iets nagelaten. Wij kunnen als medereizigers niet bij uw gegevens. 

4 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • May 19, 2022

U moet zich hiervoor wenden naar Klantenservice. Mogelijk heeft u iets nagelaten. Wij kunnen als medereizigers niet bij uw gegevens. 


Andyret2
  • Reisleider**
  • May 19, 2022

Goedemorgen,

sinds vorige jaar heb ik mijn gewone abonnement overgezet naar flex. Nu krijg ik een mail dat jullie weer de oude abonnement gaan incasseren. Dit is niet de bedoeling. Hier ga ik niet mee akkoord.

Wilt u dit voor mijn nakijken svp.

 

mvg,

Chris Muñoz   

  

moet je even contact met de klantenservice opnemen zij kunnen bij gegevens kijken wat hier fout is gegaan heb je wel ns flex geactiveerd bij de automaat dan zal normaal gesproken oude abonnement stopgezet worden maar beste is even contact opnemen en klantenservice laten uitzoeken 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 19, 2022

Het is opgelost. 
 

bedank


Andyret2
  • Reisleider**
  • May 19, 2022

Het is opgelost. 
 

bedank

goed om te horen