Mijn OV-chipkaart bleek onlangs te zijn verlopen. Heb een nieuwe kaart aangevraagd en ontvangen. Het bleek dat mijn producten (Dalvoordeel en keuzedagen) nog aan mijn geblokkeerde kaart waren gekoppeld. Dalvoordeel is door medewerker van NS Klantenservice wel op mijn nieuwe kaart gezet, maar ik zie dat de Keuzedagen nog steeds zijn gekoppeld aan mijn oude geblokkeerde kaart. Ik kan nu geen gebruik meer maken van mijn Keuzedagen. Wat moet ik doen om met mijn nieuwe kaart met een Keuzedag te reizen?
Bladzijde 1 / 1
U kunt dit het beste even voorleggen aan Klantenservice, 030 7515155. Wij kunnen niet bij uw gegevens, wij zijn reizigers die andere reizigers wegwijs maken.
Staat het nummer van de nieuwe kaart in MijnNS? Dan zou het keuzedagenabonnement daaraan gekoppeld kunnen worden.
Keuzedagen die je al via de automaat op de oude kaart hebt gezet, ben je kwijt. Daarvoor zou je couponcodes kunnen aanvragen.
Naast per telefoon is de klantenservice ook via Facebook, Twitter en chat bereikbaar.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.