hoe lang duurt het voordat je flex abbonement weer aanzet? | NS Community
beantwoord

hoe lang duurt het voordat je flex abbonement weer aanzet?

  • 10 April 2022
  • 6 reacties
  • 1384 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Als ik weet dat ik een tijdje niet ga reizen en mijn na fles daluren pauzeer en ik zet deze een paar maanden later weer aan. Hoe lang duurt het dan voordat hij weer actief is? Duurt dit een paar dagen? of kan je het abonnement meteen weer gebruiken na de wijziging? 
 

icon

Beste antwoord door Thom 10 April 2022, 08:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

een paar sekondjes. Althans-als het systeem weer niet eens plat ligt. gaat dus, echt waar, meteen in en je kan dus niet eens langer vooraf ´alvast´ iets aan/afzetten

Reputatie 7
Badge +4

Als u het weer aanzet, krijgt u een email ter bevestiging en dan kunt u weer reizen. Het gaat erg snel, meestal nagenoeg meteen en binnen een kwartier zeker. Zoals Bahnrider ook al aangeeft, zijn er helaas wel regelmatig storingen , maar het gaat per saldo bijna altijd goed.

Heel erg bedankt voor de info! 
men je betaalt dan voor een maand weer 5,10 euro en daarna kan je het weer uitzetten? 
Want ik reis de ene periode meer voor werk en andere keer nagenoeg niet hahha 

dus dit zou ideaal zijn!!

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het na een maand weer uitzetten, de eerste maand dus niet. U zet het niet echt uit, u zet het om naar het gratis Flex Basis zonder abonnement. Formeel moet u een maand wachten maar als het terugzetten via de site niet lukt, regelt u het gewoon via Klantenservice. 

Het komt op hetzelfde neer als opzeggen, u betaalt dan niks.  Flex Basis kunt u op een gegeven moment ook weer uitzetten. Overigens is Dalvoordeel op dit moment in de aanbieding voor € 2,50, kijk maar even of het bij u past. De  maandtermijnen worden automatisch geïncasseerd en bij tussentijds opzeggen, is er een teruggave 

Het is voor veel mensen redelijk ideaal, ;-)

Badge +3

Bij NS Flex heb je een vaste maandelijkse factuurdatum. Als dat bijv. de 15e van de maand is en je zet het vandaag uit dan krijg je geld terug voor 10 t/m 14 april.

Zet je het op 5 juni weer aan dan krijg je een factuur voor de periode 5 t/m 14 juni en daarna € 5,10 voor de volgende maand (15 juni t/m 14 juli). Enzovoort… 

Heel erg bedankt allemaal voor de info! 😊

Reageer