Ik heb begin november een abbonement afgesloten maar ik krijg m'n ov kaart pas begin volgende week thuis gestuurd. Aangezien ik elke dag met de trein moet heb ik van jullie via de klantenservice 5 voucher codes ontvangen in mijn mail, het lukt mij alleen niet om ze te gebruiken want als ik de code heb ingevuld geeft hij aan dat die niet juist is
Bladzijde 1 / 1
Hallo Brian36 en welkom bij de NS Community,
Het ligt eraan wat voor abonnement je hebt waar je de codes in moet vullen. Welk abonnement heb je en welke website heb je van mijn collega gekregen om de codes te verzilveren?
Waar vul je die in, bij code verzilveren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.