I have just received an email from NS saying I will be charged 68,40 euros out of nowhere. I haven’t requested any abonnement and the invoce that it is reference in the email (factuur ***********) does not show up in mijnNS under Betaaloverzicht. Where does this come from?
Bladzijde 1 / 1
You can seen an invoice by log in on the website.
You can seen an invoice by log in on the website.
the invoce that it is reference in the email (factuur 450013118295) does not show up in mijnNS under Betaaloverzicht.
Hi Inigo,
You should contact Customer Service by phone (030-7515155), chat, Facebook or X.
On this community fellow travellers help each other and we have no access to your customer data.
Thanks
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.