Ik heb een DAL abonnement maar reis al twee jaar niet per trein. Opzeggen of aanhouden? | NS Community
beantwoord

Ik heb een DAL abonnement maar reis al twee jaar niet per trein. Opzeggen of aanhouden?

  • 14 January 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Ik twijfel of ik het abonnement zal opzeggen.

Reis al 2 jaar niet meer.

Vorig jaar twijfelde ik ook, maar toen dacht ik ach, houd maar aan. Dat reizen ga je wel weer doen.

Maar ik pak nu toch nog steeds de auto.

 

De kosten lopen wel gewoon door en eigenlijk is het zonde.

 

Wat zal ik doen?

icon

Beste antwoord door Thom 14 January 2022, 17:00

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Bestaande klanten die op dit moment niet reizen kunnen het beste hun abonnement omzetten naar Flex Basis. Wanneer je weer gaat reizen kies je dan eenvoudig weer een (Flex) abonnement.

Omzetten kan via de Webshop. Dit moet dan wel bevestigd worden bij een servicepunt (supermarkt e.d.)

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou in uw geval een Flex Dalvoordeel nemen voor 5 euro per maand. Uw oude abonnement wordt dat meteen automatisch opgezegd. Na een maand kunt u dit Flexabonnement weer onderbreken, dan gaan de kosten van vijf euro per maand ook niet door.

U krijgt een eventueel saldo en de kosten van het restant van het abonnement terug.

Uw abonnement aanhouden is zonde van het geld en nergens voor nodig.

 

 

Reageer