beantwoord

ik heb geen bevestigings mail gekregen

  • 17 March 2022
  • 2 reacties
  • 638 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedemorgen,

Donderdag 10 maart heb ik mijn normale abonnement gewijzigd naar een traject abonnement voor mijn werk. Ik heb dit toen al gelijk moeten betalen en heb hem de volgende dag ook al geactiveerd. Er stond toen dat ik een bevestiging mail zou krijgen maar die heb ik nooit gehad, nu wil ik die best graag hebben want zo kan ik via mijn werk mijn geld terug krijgen. Mijn bestelling nummer was *verwijderd door moderator* 

icon

Beste antwoord door Thom 17 March 2022, 07:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u in de spam gekeken? Er zit niks anders op dan even Klantenservice te contacteren. Chatten gaat doorgaans het snelste, bellen kan ook: 030 7515155.

 

U kunt dit nummer beter even weghalen. Het is hier een reiziger-helpt-reiziger-forum en dit is voor iedereen zichtbaar. Klik op de drie puntjes rechts onderaan en dan ‘Bewerk’.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Samoa en welkom op de NS Community! 
Je kunt hiervoor inderdaad contact opnemen, zoals Thom aangeeft. Ik heb het referentienummer uit je bericht verwijderd.

Reageer