Wanneer ik een traject abonnement wil bestellen schiet hij terug naar alle abonnementen en kan ik dus niet betalen hebben meer mensen dit?
Als je het abonnement op korte termijn wilt hebben, kun je het beste bellen met NS klantenservice. Anders contact zoeken via X (Twitter), Facebook of chat.
Ik denk dat meer mensen het hebben. Nadat ik het traject heb ingevuld en geklikt op ‘Bestel nu’ springt-ie inderdaad terug naar de abonnementen-pagina. 't Zal 's een keer allemaal vlekkeloos werken …
Volg de tip van MoDe als je het abonnement snel wil hebben. De klanteNService kan dit als het goed is ook voor je regelen. 030-7515155
EDIT: Bovenstaande was getest met Chrome. Met Edge lijkt het wel goed te werken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.