Sinds mijn verhuizing werkt mijn oude abonnement niet meer en als ik mijn oude abonnement wil wijzigen, krijg ik de bovenstaande waarschuwing. Wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi N. Sen,
Volg het advies in de melding op en neem contact op met de klanteNService. Ze zijn bereikbaar per telefoon (030-7515155), chat, Facebook en X.
Adreswijziging doorgegeven bij NS?
Adreswijziging doorgegeven bij NS?
Die adreswijziging heeft in ieder geval niets met de foutmelding te maken. Dus
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.