Ik ben de contracthouder en ik probeer mijn huidige abonnement te wijzigen naar een nieuw abonnement waarbij het weekend gratis is, maar dat mislukt elke keer en er verschijnt een bericht voor mij dat ik niet de contracthouder ben, ook al zijn al mijn abonnementen gegevens kloppen en dit is mijn account, dus waarom kan ik mijn abonnement niet wijzigen?!
Bladzijde 1 / 1
Hey Ahmadalbik en welkom bij de NS Community!
De kans is groot dat jouw account niet goed gekoppeld is aan het abonnement. Je kunt hiervoor het beste direct contact opnemen met onze klantenservice zodat ze jouw abonnement en Mijn NS-account kunnen bekijken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.