Ik moet morgenochtend om 5 uur reizen, dit wordt een lange reis waar ik korting voor wil gebruiken. Echter, werkt de webshop nog steeds niet waardoor ik geen abonnement kan kopen. Kan ik een kaart met korting kopen en achteraf wanneer de webshop weer werkt de abonnement afsluiten. Het is zonde van mijn geld anders en de storing is buiten mijn schuld.
Bladzijde 1 / 1
Hoewel er zeker momenten zijn geweest dat de webshop niet werkte, werkt deze nu wel, in ieder geval bij mij. Probeer eens een andere browser of wis je cookies en kijk of het dan wel lukt.
Zonder abonnement geen korting inderdaad. Als je al een persoonlijke kaart hebt waar je het op zou kunnen bestellen kan je ook contact opnemen (bellen 030 751 5155) met de Klantenservice om het voor je klaar te zetten om op te halen voorafgaand aan je reis morgenvroeg.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.