Skip to main content

meneer/mevrouw

Toen ik echter naar Nederland kwam, hebben mijn man en ik het pakket gekocht met 40% korting en de kosten afgetrokken van zijn rekening. Nu ga ik studeren dus heb ik vrije weekenden nodig + 40% korting op doordeweekse zaken. Aangezien ik het pakket in mijn NS alleen onder de naam van mijn man kan wijzigen, wil ik vragen of mijn man en ik dan tegelijkertijd van dit pakket kunnen profiteren en hoe ik dit moet aanpakken?

Elk advies wordt op prijs gesteld! Alvast heel erg bedankt!

Een abonnement is persoonsgebonden en moet onder eigen gegevens en eigen mijnNS afgesloten worden. Jouw man moet jouw abonnement opzeggen. Jij kunt dan zelf een nieuw abonnement aanvragen. Jullie kunnen niet samen van 1 abonnement gebruik maken. Jouw man zal onder zijn mijnNS een eigen abonnement aan moeten vragen of als hij met jou samenreist in de daluren gebruik kunnen maken van samenreiskorting.

Je man hoeft niets te doen, want als ht goed is hebben jullie beiden al een eigen Mijn NS account, tenzij je nog geen 18 was toen je het Dal Voordeel abonnement afsloot.

Als er in jouw account gegevens van je man staan (zoals het IBAN rekeningnummer) dan kan je dat wijzigen.

Reageer