Dag NS,
Kan iemand aub de volgende door mij zojuist verkeerd geplaatste bestelling annuleren kosteloos? Ik maak dus graag gebruik van mijn herroepingsrecht.
Relatienummer: *** Ons kenmerk: ***
Dit is het referentienummer van uw bestelling: *** | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
Dag NS,
Kan iemand aub de volgende door mij zojuist verkeerd geplaatste bestelling annuleren kosteloos? Ik maak dus graag gebruik van mijn herroepingsrecht.
Relatienummer: *** Ons kenmerk: ***
Dit is het referentienummer van uw bestelling: *** | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
Hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kan niemand jouw verkeerd geplaatste bestelling annuleren. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Welkom bij de NS Community!
Neem contact op met de NS Klantenservice of vul het herroepingsformulier in https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.