Skip to main content

Dag NS,

Kan iemand aub de volgende door mij zojuist verkeerd geplaatste bestelling annuleren kosteloos? Ik maak dus graag gebruik van mijn herroepingsrecht.

 

 

Relatienummer: ***      Ons kenmerk: ***

Dit is het referentienummer van uw bestelling: ***
 
Uw bestelling  
NS Flex: NS Flex Dal Voordeel
Bestaat uit:
40% korting in het weekend, € 2,20 per maand
40% korting buiten de spits, € 3,40 per maand
Vol tarief in de spits, € 0,00 per maand
Totaalprijs: € 5,60 per maand
Looptijd contract: Doorlopend, maandelijks aanpasbaar
Ingangsdatum: 18 juni 2024
 

Hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kan niemand jouw verkeerd geplaatste bestelling annuleren. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Welkom bij de NS Community!

Neem contact op met de NS Klantenservice of vul het herroepingsformulier in https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html

 


Reageer