Skip to main content

Hallo, ik erger me enorm als ik elke dag met de bus en trein naar mijn werk ga. Gelukkig heb ik een abonnement kunnen afsluiten voor een prijs van 119,99 per maand, en het verbaast me dat ik op mijn vrije dagen incehken werk. en uitcheken maar in eindhoven antwoordt hij iedere keer als ik incheken werk moet ik 20 euro extra betalen en dit overkwam mij zo vaak dat het opliep tot ongeveer 170 euro en toen ik naar ns paalie ging vertelde de man mij dat hij niet kan helpen Ik en ik waren erg boos op zijn antwoord: hoe werk je in een bedrijf NS en je kunt mij niet helpen? Los dit op. Nadat ik dit had beantwoord, dacht ik ooit dat ik mijn abonnement bij NS zou opzeggen Iemand help mij, bedankt 

Die 20 euro die je elke keer betaalt komt omdat je een in- of uitcheck mist.

Het is belangerijk dat je incheckt op het station waar je begint en weer uitcheckt op het station waar je eindigt, daarna moet je weer inchecken in de bus en natuurlijk ook weer uitchecken wanneer je instapt.

Kijk ook altijd even op het scherm wanneer je in- of uitcheckt, daarop staat of je hebt ingecheckt of uitgecheckt.

Een gedeelte van deze instaptarieven kun je hier terug vragen, dit kan helaas alleen maximaal 3 keer per kalenderjaar.

Mocht je hulp nodig hebben bij het aanvragen hiervan dan kun je altijd even contact opnemen met de klantenservice van NS, dit kan telefonisch, via de chat, X of Facebook

Reageer