beantwoord

Inchecken met nieuwe kaart: geen saldo, terwijl er NS Flex Basis abonnement aan gekoppeld is

  • 30 August 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Mijn zoon was zijn kaart verloren. Nu heeft hij een nieuwe kaart, maar bij het inchecken werd die geweigerd. Geen saldo. Alleen: hij heeft een NS Flex Basis abonnement, zodat hij geen saldo op zijn kaart nodig heeft. Wat nu?

icon

Beste antwoord door MoDe 30 August 2023, 17:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Als zoon geen kaartvernieuwing heeft aangevraagd, is zijn abonnement niet overgezet. Dat betekent dat hij opnieuw een abonnement op zijn kaart moet zetten. Als je slim bent dan neem je 1 maand flex dal voordeel. Kost je €2,50. Opnieuw basis aanvragen kost weer €10 administratiekosten.

Het abonnement op de verloren kaart als gestolen melden en opzeggen, anders kan als de kaart gevonden is iemand anders op zijn kosten reizen.

Reageer