Ik heb een abonnement genomen voor ns weekend vrij maar als ik tijdens dal uren in Chek staat er trein reizen op rekening maar heb een abonnement maar reis ik dan op Me abonnement want er staat niet bij poortjes ns weekend vrij maar reizen op rekening dus vroeg me af hoe dat zitĀ
Hallo Jelmert en welkom bij de NS Community,
Als je incheckt met NS Flex zie je inderdaad reizen op rekening staan. Als je de optie korting tijdens de daluren hebt gekozen tijdens de bestelling van het NS Flex Weekend Vrij abonnement dan krijg je korting als je tijdens de daluren incheckt.
Ik heb dat er ook bij staan als ik gewoon in weekend reis
Dat klopt. Bij NS Flex staat alleen het algemene product Reizen op rekening op de kaart, niet het specifieke abonnement zelf. Dit maakt het bijvoorbeeld mogelijk het abonnement in Mijn NS te wijzigen zonder dit bij een kaartautomaat te moeten bevestigen, en ook is het hierdoor mogelijk nog na het inchecken te wisselen naar eerste klas.
Als gevolg hiervan verschijnt altijd Reizen op Rekening op het scherm bij inchecken, ongeacht welk abonnement actief is of op welk tijdstip wordt ingecheckt. Als uw abonnement in Mijn NS zichtbaar is, dan is het goed.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.