Goedemiddag,
van OV heb ik een bericht ontvangen dat mij pas verloopt op 13 december 2023. Ik heb nog niets van jullie hierover gehoord. Alleen bericht dat mijn abonnement wordt verlengd.
Met vriendelijke groet Els Pols
Goedemiddag,
van OV heb ik een bericht ontvangen dat mij pas verloopt op 13 december 2023. Ik heb nog niets van jullie hierover gehoord. Alleen bericht dat mijn abonnement wordt verlengd.
Met vriendelijke groet Els Pols
Als je bericht hebt gehad van OV-chipkaart dat jouw kaart verloopt dan heeft NS geen kaartvernieuwing ingezet. Dat gebeurt 6 tot 8 weken van te voren. Je kunt het best zelf kaartvernieuwing aanvragen bij OV-chipkaart. Als je een NS abonnement hebt, krijg je de kosten terug, behalve bij flex basis, kidsvrij, ov-fiets-abonnementen. Neem voor de kosten contact op NS klantenservice via telefoon, chat, Facebook of X.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.