beantwoord

Kan ik, als ik twee verschillende OV-Chipkaarten gebruik, tegelijkertijd het NS-Flex Weekend Vrij abonnement en het SRP Week Vrij gebruiken?

  • 23 February 2022
  • 2 reacties
  • 869 Bekeken

Als ik twee persoonlijke OV-chipkaarten gebruik, zou ik dan op de ene het studentenreisproduct Week Vrij kunnen zetten en op de andere het NS-Flex Weekend Vrij?

icon

Beste antwoord door Momo 23 February 2022, 14:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ja, dat kan. 

Dit wordt ook aangegeven door NS.

  • Kan ik mijn studenten OV combineren met een NS Flex-abonnement of een ander reisproduct?

    Dat kan, maar let goed op! Je kunt een NS Flex-abonnement niet op dezelfde OV-chipkaart zetten als je Studentenreisproduct. Zorg er dus voor dat jouw Studenten OV op een andere OV-chipkaart staat dan je NS Flex-abonnement. Dit geldt ook voor andere reisproducten in combinatie met een Studenten OV. Zo voorkom je een onverwachte rekening aan het einde van de maand.

    Check welke situatie bij jou past:

    • Heb je al een Studenten OV en wil je bijvoorbeeld NS Flex Weekend als aanvulling? Vraag dan een andere OV-chipkaart aan bij je bestelling van NS Flex. 
    • Heb je al een NS Flex-abonnement en ga je studeren? Bestel dan een nieuwe OV-chipkaart bij je Studentenreisproduct. Of zorg dat je jouw NS Flex-abonnement opzegt voordat het Studentenreisproduct op jouw OV-chipkaart komt.

https://www.ns.nl/studenten/studenten-ov.html

Ah top, bedankt! Had niet goed gekeken dan.

Reageer