Als ik twee persoonlijke OV-chipkaarten gebruik, zou ik dan op de ene het studentenreisproduct Week Vrij kunnen zetten en op de andere het NS-Flex Weekend Vrij?
Bladzijde 1 / 1
Ja, dat kan.
Dit wordt ook aangegeven door NS.
-
Kan ik mijn studenten OV combineren met een NS Flex-abonnement of een ander reisproduct?
Dat kan, maar let goed op! Je kunt een NS Flex-abonnement niet op dezelfde OV-chipkaart zetten als je Studentenreisproduct. Zorg er dus voor dat jouw Studenten OV op een andere OV-chipkaart staat dan je NS Flex-abonnement. Dit geldt ook voor andere reisproducten in combinatie met een Studenten OV. Zo voorkom je een onverwachte rekening aan het einde van de maand.
Check welke situatie bij jou past:
- Heb je al een Studenten OV en wil je bijvoorbeeld NS Flex Weekend als aanvulling? Vraag dan een andere OV-chipkaart aan bij je bestelling van NS Flex.
- Heb je al een NS Flex-abonnement en ga je studeren? Bestel dan een nieuwe OV-chipkaart bij je Studentenreisproduct. Of zorg dat je jouw NS Flex-abonnement opzegt voordat het Studentenreisproduct op jouw OV-chipkaart komt.
https://www.ns.nl/studenten/studenten-ov.html
Ah top, bedankt! Had niet goed gekeken dan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.