beantwoord

Kan met geen mogelijkheid Kids Vrij abonnement bestellen

  • 2 October 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb vandaag geprobeerd om een Kids Vrij abonnement te kopen met allerlei omwegen, andere browser, ander pad, via google, andere pc. You name it, I tried it. 

En ik kan met geen mogelijkheid een Kids Vrij abonnement bestellen. Die had ik eigenlijk al op de oude kaart van mijn dochter, maar die kaart is verlopen. Nu heb ik een nieuwe kaart en ik wil datzelfde abonnement op de nieuwe kaart zetten. Maar elke keer kom ik tegen dezelfde muur aan: de inlogpagina van de webshop. Het werkt niet. Of het loopt vast, of ik word gevraagd om opnieuw in te loggen terwijl ik al ingelogd ben en ja, ik heb het geprobeerd. Heel erg frustrerend dit. Ik vind de klantenservice van de NS echt heel erg verslechterd. Jullie waren vroeger echt veel klantvriendelijker en behulpzaam (want ja hoor, ik ben eerst langs een loket geweest). Ik wil niet weten hoe gefrustreerd oude mensen van jullie klantenservice raken. Arme zielen. En ik ga maar niet beginnen over jullie “klantenservice chatbot”, doop maar om naar “klantverschrikker chatbot”. 

icon

Beste antwoord door Momo 2 October 2023, 22:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Check eens je persoonlijke gegevens in je MijnNS account of daar velden zoals geboortedatum, telefoonnummer of iets anders leeg zijn. Als dat zo is, vul die velden in en probeer het opnieuw. 

Hartelijk dank Momo! Ik heb het geprobeerd en het werkte!! Fijne avond en God bless!!

Reageer