beantwoord

keuzedagen

  • 7 June 2023
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

LS,

Vandaag een brief ontvangen over de keuzedagen.

Helaas zaten de kaartjes er niet in.

Brief was dicht dus niet geopend.

Uit de reacties, lees ik dat de keuzedagen nog worden nagestuurd.

Met vriendelijke groet,

  1. van der Linden.
icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 7 June 2023, 22:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Goedenavond spoor82. Welkom bij de NS Community.

We kunnen hier niet je producten inzien, ik kan je dus ook niet een idee geven wat de status is van je product. Ik raad je aan om contact op te leggen met de klantenservice om dit na te laten kijken.

Reputatie 7
Badge +3

Het klopt dat er enveloppen verstuurd zijn zonder de papieren keuzedagen die daar in hadden moeten zitten. Er zou een tekort geweest zijn aan papieren keuzedagen. Ik raad je toch aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat ze op de hoogte zijn dat jij niets ontvangen hebt en ze na kunnen sturen.

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik mag toch hopen dat NS zelf wel weet welke abonnementhouders geen papieren Keuzedagen hebben ontvangen en aan wie ze die dus moeten nasturen? Plus dat ik het nogal onbegrijpelijk vind dat NS die klanten zelf niet op wat voor manier dan ook laat weten dat en waarom er geen papieren Keuzedagen zijn meegestuurd met de brief over de Keuzedagen. 

Reputatie 7
Badge +1

Is al eerder een topic over geweest. Ja ik snap nog steeds heel goed dat het zo druk bij de klantenservice van NS is.

 

 

Badge +3

Is al eerder een topic over geweest. Ja ik snap nog steeds heel goed dat het zo druk bij de klantenservice van NS is.

En dat mag een (nieuw) Community lid dan hier even komen melden? 

Leuk dat wij het weten dan, maar al die reizigers met papieren Keuzedagen dan even een berichtje sturen?

Nee, AVG en zo… dus jammer voor @Thom en zo maar je krijgt ze wel nagestuurd… ooit.

Reageer