Het lijkt nergens naar mensen zo te behandelen. en senioren al helemaal niet.Dit verwacht geen mens en daarom alleen al is het ongehoord.Geen zinnig mens en zeker geen sociaal mens verzint zoiets.
NS moet ervan terugkomen om oudere mensen zo onvoorspelbaar onrechtvaardig te behandelen.
Voor de meelezers: zeg een abonnement met keuzedagen nooit op. Het is nu te laat maar als de keuzedagen niet parallel lopen: mooi zo laten.
Niks computer says no. Mensen sturen computers aan, niet andersom, en kies voor die aansturing menselijke mensen uit met elementair sociaal besef in hun donder.
Ik schiet zelden uit mijn slof, maar dit is gewoon een regelrecht schandaal.
NS, kom terug van deze onrechtvaardige en onnodige wijze van handelen. Zo moeilijk is dat niet en schop die zwak socialen die dit verzonnen hebben naar een plek waar ze minder kwaad kunnen doen.
Het is uiterst simpel deze wachttijd uit het systeem te halen.
Bedenk dat senioren niet meer onbeperkte tijd van leven hebben en op een gegeven moment ook niet meer met keuzedagen kunnen reizen. Een jaar korten op die mogelijkheid is procentueel een veel groter verlies als je in de herfst van je leven bent.
Zo, dat is er uit. Dit gaat tegen elk gevoel van rechtvaardigheid in. Zo behandel je niemand, en zeker ouderen niet.
Wat jammer dat u zo verkeerd bent geïnformeerd. Na het opzeggen van een keuzedagenabonnement moet er een jaar gewacht worden voor er een nieuw keuzedagenabonnement kan worden aangevraagd. Tijdelijk overstappen naar Flex verandert daar niets aan.
Nu men 7 dagen tegelijk krijgt op de ingangsdatum maakt het wat minder uit dat keuzedagenabonnementen van partners niet gelijk lopen. Het is daarom jammer dat men bij de klantenservice er niet opgewezen heeft dat er pas na een jaar weer.een nieuw abonnement aangevraagd kan worden.
Het verbaast mij dat het pas in november 2026 kan. Lijkt mij dat het in november 2025 zou moeten kunnen.