Sinds 1 april heb ik een NS abonnement met keuzedagen. Wilde mijn reis plannen, blijken de eerste twee keuzedagen te zijn verdwenen? Mijn reisgeschiedenis is leeg. Ben hier zeer gefrustreerd over.
Telefonisch contact is erg duur, chat wordt niet beantwoord.
Bladzijde 1 / 1
Welkom bij de NS Community!
Er schijnt een storing te zijn, in ieder geval met de Reishistorie.
Telefonisch contact met de Klantenservice via 030 751 5155 (of +31 30 751 5155) is binnen de EU gewoon bereikbaar vanuit een belbundel zonder extra kosten, of als normaal nummer via een vaste telefoonlijn (ca. 5 cent per minuut).
Trap vooral niet in dure 0900 doorschakelnummers die je via Google e.d. vindt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.