Welkom bij de NS Community!
Er was blijkbaar een storing, neem contact op met de Klantenservice (telefoon in de late avond) voor je opties.
In Ermelo bij automaat staat keuzekaart niet klaar.
Klantenservice ‘vraag dan maar om GTbV’ heeft het fout.
Als de Keuzedag niet klaar stond vergoeden we (maar ik ben geen NS) ALLE treinritten voor die dag!
Je bent niet de eerste of enige… voor wie gewoon een Keuzedag klaar zou moeten staan
Vanavond 29/11 eindelijk een begripvolle medewerker aan de lijn gehad, die zei dat het helaas voorkomt dat er niet op tijd een keuzekaart klaar staat. De vorige medewerkers per telefoon en in de chat deden het voorkomen alsof ik, reiziger dat moest bewijzen.
Nu heb ik daarvan een foto gemaakt waarbij locatie en tijd vermeld stonden. Trouwens, kreeg pas op dinsdag een mail dat er een keuzekaart klaar zou staan. Mosterd na de maaltijd.
Dus dankzij het advies van Robert om geen genoegen te nemen met “geld terug bij vertraging” omdat het principe is dat dit gedwongen reizen op saldo vergoed moet worden.
Medewerker zet de zaak door naar de financiële afdeling en zegt toe dat de vergoeding er aan komt Blij met dit forum.
Fijn om te lezen dat het toegekend is, want dat je op dinsdag pas alsnog de Keuzedag kreeg die zaterdag al klaar had moeten staan gaf al aan dat er iets niet klopte.