Ik probeer mijn betaalpas te koppelen aan een nieuw abonnement. Hiervoor heb ik het referentienummer en het bedrag ingevuld. Als ik dan het type betaalpas gekozen heb ik de optie betaalpas koppelen gekozen. Ik zie dan een blauwe balk en een ronde pijl die blijft draaien. Er wordt niets gekoppeld, ook niet met andere referentienummers. Is er een storing?
Bladzijde 1 / 1
Ik snap uw topic eerlijk gezegd niet helemaal. Met een betaalpas kunt u uw abonnement betalen maar u kunt het abonnement er niet opzetten. Met OVpay kunnen vooralsnog alleen losse reizen worden betaald. Er lopen wat proeven bij busmaatschappijen maar volgens mij gaat dat thans nog alleen met leeftijdskortingen. Voor een abonnement heeft u een OV-chipkaart nodig.
NS abonnementen kunnen alleen op OVchipkaarten gezet worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.