Waarom krijg ik korting op mijn abonnement tijdens daluren? maar als ik ergens heen ga, telt de korting niet mee. ook al reis ik buiten de spitsuren. en het in- en uitchecken valt buiten de piekuren.
Hoi Zlatoslava,
Wat voor abonnement heb je?
Is je reis toevallig wel begonnen in de spits? Dan betaal je het volle tarief voor de hele reis, ook als je bij een overstap uit- en incheckt tijdens de daluren. Pas als er meer dan 35 minuten tussen uit- en inchecken zit, wordt het gezien als nieuwe reis en reis je wel met korting.
Het kan ook zijn dat je abonnement niet goed geactiveerd is. Heb je het abonnement pas sinds kort? Zo ja, heb je het ook geactiveerd bij een kaartautomaat op het station? Als je dat nog niet gedaan hebt, werkt het abonnement nog niet.
Je zou even contact op kunnen nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X, om uit te laten zoeken wat er precies aan de hand is.
Heb je het abonnement op een bestaande kaart gezet en geactiveerd bij een kaartautomaat?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.