In verband met verloren OV chipkaart ontving ik per mail 2 kortingscodes om dit weekend toch met korting te kunnen reizen. Ik ontving per mail 2 codes bestaande uit een combinatie van 10 cijfers en letters. Als ik de code invoer bij het bestellen van een dagretour (winkelmand) krijg ik de melding ‘er ging iets fout’. Enkele keren mocht ik door naar de verificatiecode, maar dan kreeg ik weer de melding ‘er ging iets fout’. Nogal irritant. Herkent iemand dit, of weet iemand de oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Er zijn regelmatig storingen. Wat je nog kunt proberen is alle cookies verwijderen of een andere browser proberen.
Welkom
Als het verder geen haast heeft (en het soms gedeeltelijk werkt met die codes) bel NS 030 751 5155
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.